teisipäev, 7. november 2017

Öösel kell 23:45

Ilma sõnu seadmata, kiiresti ja emotsiionitult võtan tänase oäeva kokku. Mil,ei olnud mingit plaani kirjutada, aga kuna Rosetta helistas mulle kell 00 öösel korteriukse taga oodates, siis olen nüüd ärkvel. Nad unustasid Mickuga võtmed baari ja otsustasid baari tagasi inemise asemel mulle, vanamemmele, helistada, et ma uksed lahti teeksin.

Räakisime ukse peal juttu, mul oli paks pusa seljas, sest nii külm on magada, mul on ainult lina teki asemel. Mõlemad Mickuga naersid, sest unustasid võtmed baari, nad olid nii väsinud ja vaidlesid, kes oeaks öösel mulle helistama, lõpuks helistaski Rosetta. Jäin uuesti magama, kui kõlas koputus, Rosetta oli ukse taga ja andis mulle teki, mille Mick oli Residenciast toonud. Sellesama teki, kilesse rullitud, mille mina juulikuus sisse mässisin, ma ei kavatsegi seda jubedust endale peale tõmmata, parem ostan paksud sokid endale ja magan oma dressika ja retuusidega edasi.

Käisin täna hommikul jookmas/kõndimas/võimlemas, kuulasin samal ajal ööülikooli kaks loengut ära ja Akoni laulu telefonist. Kell veerand 11 õhtul jõudsin koju, jäin praktiliselt kohe magama. Hommikul enne tööd venitasin end pargis, võimlesin ja natuke jooksin. Kella 11-15 ei käinud kedagi baaris, täiesti null. Aga sellegipoolest olin õnnelik, eneseliigutamine annab nii palju juurde, lobisesime Rosettaga jne. Eile olevat toimunud suur trall Residencias, sest Alissa oli helistanud Rosa mehele ja nende suhte Matheo ja Rosa vahel talle ära räakinud, mainimata ei jäetud ka rasedust ja kokkukolimisplaane. Rosa mees oli tulnud Granadast Residenciasse, rääkinud Fernando ja Hernaniga, mille oeale need kaks keelasid Matheol, kes elab hetkel hostelis,msest ta oma naine ei taha temaga koos elada, aga koos jooksmas käivad küll, Rosal sinna hostelisse tulla. Uskumatu naine see Alissa.... Selline nahhaal, oma elu on nii igav, et hakkab niimoodi teiste elusid rikkuma.

Täna kirjutasin oma Valencia sõbrannale Robertale, et saada kehakreemide tegemise kohta rohkem infot. Tellin lähipäevil endale Amazonist sheavõid, lavendlit ja kookosõli, kui hästi läheb ja rahakott kannatab (mida ta kindlasti teeb) tellin ka naturaalse pähklivõi, mida igalpool kiidetakse.

25. jaanuariks on mul plaan kaaluda 65kg, kui selle eesmärgini jõuan, siis on väga hästi ja auhinda ma alles mõtlem endale välja :D võib-olla uued trenniriided, kuigi neid ma võin vabalt ka varem endale osta, või hoopis reis kuskile. Karistust kui sellist ma ei julge ka endale määrata, kõige hullem, mis juhtuda võib, mille peale olen mõelnud, on uuesti keskkooli minek, aga õnneks seda ei juhtu kunagi, ksegi kui 100 kg juurde võtaksin.

Paari päeva jooksul olen teinud ühe valskuse ka, natuke piinlik kirjutada, aga samas ei ole ka. Meil on töö juures selline "reegel", et kõik dipp, mis me saame paneme ühiskassasse, mis palgapäeval üle loetakse ja kõikide vahel võrdselt laiali jaotatakse. Mina olen saanud nii 10 euri dippi kui ka 18 senti :D, olen pannud ikusti kogu raha ühiskassasse ja selle peale pole isegi mõelnud, et voiks endale jätta. Kuni ühe konkreetse päevani, kui perekond, kellega pikemalt juttu jaime rääkima,mjättis mulle 25€ dippi. Olime Rosettaga kahekesi, ja ma võtsin selle 20€ endale, sest esiteks, nad tellisid Rosettalt vaid kolm toitu, minult tellisid kuus jooki, pluss ma rääkisin nendega nii palju ja olin viisakas ja tore, seega nad tegelikult jätsid selle raha mulle. Ja viis euri panin südamerahuga meie totsikusse novembri lõppu ootama.

Homme lähen meie naaber baari lõunale, kuhu ma lolli peaga lubasin minna. Nimelt baariomanik jooksis mulle tänaval natuke järele ja kutsus sajandat korda mind nende baari toite maitsma. Kuna ta on nii lahke ja meeldib meesterahvas, siis ütlesin, et homme lähen, 12-13 vahel... Oh mind küll, vabal päeval niimoodi panin end kuskile kinni. Lisaks sellele kohustusele pean minema kella 17 ühe organisatsiooni presidendiga kohtuma, et hakata inglise keelt õpetama. Palun, et see mees oleks tõsiseltvõetav, mitte ma ei oeaks mööda tänavaid kõndima ja lapsi katekeesisesse viima nagu eelmisel nädalal kokkusaamine ühe õpetajaga käis, kuigi kokkusaamine oli kokkulepitud. Muud plaane polegi, vabadel tundidel olen õues päikse käes, homseks lubab 23 kraadi sooja ja päikest, kuigi tuul on vaga tugev.

Ja täna nägin esimest korda elus niii suurt kuud, mis oli nii madalal ja niii kollane, et uskumatu. Minu telefonikaamera tegi jättis sellest hiigelsuurest ilmaimest suvalise vakge laugu ekraanile, nii et pilti polnud mõtet teha.

Tahaks nüüd magama jääda, aga loomulikult peavad Rosetta ja Mick valjult telekat vaatama. Tõmban kapuutsi pähe ja jään und ootama. Buenas noches mis amores!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar