pühapäev, 12. november 2017

Töö, Julia

Tänane päev laheb ajalukku sellega, et ma teenindasin esimest korda 10-liikmelist gruppi, kel oli kindel plaan end täis juua. Kui neid esimest jorda aknast nägin ütlesin Rosettale, et ei mina ei suuda seda teha. Nad räägivad kõik nii oalju ja ma ei saa kindlalt midagi aru. Rosetta läks võttis tellimuse, aga kõik järgnev oli minu rida. Terve baar oli inimesi tais, ja ma olin õnnelik! Mul on niiiii hea meel enda üle, et ka kõige kiiremal ajal suudan ma naerda.

Reedel saime Juliaga kokku, jalutasime 2 tundi, täna saime jälle kokku. Minu kallis sõbranna! Saime rääkida, naerda, tulevikku plaanida ja Malagat imetleda.

Risetta on nii tore ülemusekene mul, kallistasime tana mitu korda, kui need neli tundi vastu pidasime kahekesi inimesi teenindades. Kõik kliendid olid lahedad, eriti üks mees, jalgrattur. Istus õues kaks tundi, alguses tellis kaks jarrat õlu, burgeri, Coca Cola ja siis tellis yhe brändi, jäaga. Kuna mina alkoholist midagi ei jaga, siis viisin talle Baikey, see on nagu liköör. Jõi selle ära, hiljem kui küsisin, kuidas oli, vastas et huvitav. Hiljemviisin talle brändiy ka, mida ta tegelikukt algusest peale oli tahtnud.

Teenisime 281€, mis tähendab, et tana oli kõige edukam päev ka rahalises mõttes. Ma olen kõige üle nii õnnelik! Ettekandja töö ei olegi enam oksendama ajavalt vastik, vaga palju sõltub kolleegidest. Rosetta on super kompanjera ja ta on minuga ka väga rahul.

Eile teenindasin jahte pimedat inimest, täiesti uus kogemus. Mees, lumivalgete juustega nägi vist natuke, sest ta vaatas menüüa nii lähedalt, et ta ninaots puudutas menüüd.

Mateoga hakkame koos trenni tegema. Näitas mulle oma eksnaise pilte, milline ta enne välja nägi. Aga nüud, olen teda mutmeid kordi baaris nainud, on ta niii iluus! Ta kaotas kahe kuuga 10kg, ta on väga ilus naine ikka. Nüud tahame Mateoga sama teha, luhtsalt end rohkem liigutada, ei midagi pöörast.

Kolmapäeval on mul plaan Antequerasse minna Juliale kulla. Loodan, et siis on ilus soe ilm ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar