pühapäev, 7. juuli 2019

"Kullake, Sa oled nii tubli! Ole õnnelik"

Just täna, kui ma inimeste headust kõige rohkem vajasin, juhtuski nii, et võõrad inimesed pöördusid mu poole.

Esiteks kirjutas hommikul Pedeiras tegutsev eestlannast ärinaine, küsis, miks ma Colombia valisin, millega tegelen ja lõpuks ütles, et tuleb millalgi Medellini, ehk siis ka näeme. Kuna tal ei olnud väga aega kirjutada saatis 3 häälkõnet, rääkis, et Pedeiras koges ka Colombia halba poolt. Nimelt hotellitoas käidi röövimas, kõik dokumendid (passid, id-kaardid), sularaha, pangakaardid rööviti ära. Politsei neid eriti ei aidanud, kuigi lõpus leiti passid üles, pidid nende eest suure summa maksma...

Kolmanda kõne lõpus ütleski, et ma olen nii julge ja tubli, olgu ma õnnelik! Ta nagu tajus, kui madalseis mul täna oli, ma ei saanud midagi teha jälle oma jalgade pärast...

Perekond läks kell 11 juba ära, kalale, mind kaasa ei võetud, sest ma pean terveks saama. Olid 9h ära, mina samal ajal sõin puuvilju, komme, küpsiseid, magasin, kuulasin Jesper Parve podcaste, lugesin Mallukat, lugesin PSOE partei kohta. Kordasin toidurallit, lisades vunki juurde mandlivõidega, magasin, rääkisin päris isaga 2min Whatsappis.

Õhtul tuli pere koju, kogunesid mu toaukse taha, hüüdsid mind. Andsid mulle purgikese heleriheliste kapslitega, valuvaigistid, ütlesid, et siis saan ikusti välja magada ennast. Olen nii tänulik neile, et nad mõistavad, et mu keha ei funktsioneeri nii nagu tavalliselt, seega olengi väsinud ja keskendun vaid paranemisele.

Näitasid pilte, mis olid teinud, molemad poisid olid saanud kala, Ale (vanem poiss) trutša (kala) küpsetati neile lõunaks ära ka. Host isa ütles, et kuu aja pärast peame sinna minuga ka minema, saame hobused rentida ja ratsutama minna. Kas saab olla armsam pere?

Laksin oma vannituppa, et pessu minna, kui kuulsin uuesti ema mu nime hõikamas. Ennenäe imet, kiropraktik Tim tuli meile! Kallistas mind ja ütles, et tal on minust nii kahju. Näitasin talle oma jalgu, uuris ja ütles, et tal on super ravim selle vastu, andis mulle pooliku tuubi saialille salvi, ütles, et toob kahe päeva pärast reisilt naastes uue tuubi.., Pisar tuleb silma :D :D Rääkis mulle, kuidas inimese keha funktsioneerib. Lümfisõlmetest, vee joomise tähtsusest ja mõõdukast (!!!) treeningust. Ütles, et max 1h päeva jooksul kõnniksin/venitaksin end, et jääkained kehast välja saada. Ja loomulikukt puhkus, aga mitte liiga palju, aga kui tunnen, et pean lamama, siis OK.

Inimesed on imelised!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar