neljapäev, 12. oktoober 2017

Desmond 2

Kui teile ei jaluta vastu ilma püksata pahur Desmond, siis on teil vedanud erinevalt minust, kes ma pidin seda nägema.

Olime täna Rosettaga tööl, Mick tuli kuskil 15 ajal baari ja tõi kaks shokolaadi ja juustutorti, et saaksime need vitriinile panna etrohkem külastajaid juurde meelitada, hea ju kohvi kõrvale torti tellida. Inimesi käis normalselt, pigem ikka vähemuse poole, kuigi täna oli püha ja inimestel oli vaba päev, siiski hispaanlased võõrastavad uusi baare ja hoiavad ikka vanadest tuttavatest kohtadest kinni...

Täna tuli üks hispaania perekond juba teist korda, aga nad tellivad alati ainult juua, täna näiteks neli kohvi ja viis-kuus Coca Colat. Käivad meie juures ainult sellepärast et nende vanaema tõötab meie vastas olevas kioskis müüjana ja siis on hea ju lobiseda temaga. See perepea vihkab mind, ta on umbes 60-65-aastane närvigaige vanamees, ajan teda alati närvi oma küsimustega ja sellega, et ma hispaania keelt ei oska. Tahaks öelda talle, et kui ta ei suuda kahte minutit oodata, kuni masin kohvi valmis teeb, kobigu naaber baari, mida ta turtsub iga asja peale.

Näiteks viisin neile nende kohvid, naine oli kohe pahane:"Mh, ma ei taha kuuma kohvi, mulle ei maitse soe piim. Pane mulle ainult külma piima!" N***** sa varem ei võinud öelda või?! Õnneks võttis teine sõbranna kohvi siis endale, perepea turtus omakorda, et ta tahab Coca Cola ZEROt, täpsustanud siis enne jumala eest, üldsegi, kas ta siiralt avab, et kui pudelikorgi peale on kirjutatud ZERO, siis see on täiesti teise maitsega kui tavaline Coca?!

Viisin siis daamile külma piima ja mehele kauaoodatud Coca Cola ZERO. Lootsin, et saan nüüd ilusti jehhat tõmmata. Kus sa sellega! "Limon. Limooon! Sabes que es un limon?" (Tead mis on sidrun?) Närvihaige tahtis sidrunit ka Coca Cola Zero sisse. "Kallis jumal, tee nii et see vanamees enam on jalga meie terassile ei tõstaks!" mõtlesin ja viisin talle sidruniviilu. Jõid oma suure lastearmeega, vahepeal tuli veel kliente, mingil hetkel tahtis perekond maksta, viisin arve, mulle nad raha ei andnud ja sättisid minekule. Pidin igaks juhuks ju kontrollima, kas nad on ikka maksnud ja küsisin, kas nad ehk maksid Rosettale. Mees vaatas mind sellise pilguga nagu ta tahaks mind oma kepiga visata ja siis tooliga veel virutada, ütles, et muidugi maksid juba ära. Hiljem küsisin Rosettalt ka üle, olid ilusti ära maksnud.

Kui Mick tordid tõi ja uuesti ära sõitis, et veel midagi osta, helistas Rosetta talle ja ütles, et tooks Desmondi ka baari. Fuengirolas oli Desmond kogu aeg ju nede baaris istunud, päevad läbi, ja Rosetta ütles, et adesmond on nende peale kuri, et ta nüüd oeab korteris kogu aeg üksi olema. Mind hämmastab Rosetta ja Micku naiivsus ja lapsemeelsus, kuidas nad küll aru ei saa, et Desmond on vana. Ta ei tea ise ka, mida ta räägib. Ühel õöl joob end purju, nõuab oma passi (passid ja dokumendid on amicku ja Rosetta käes, sest Desmond kaotab oma asju igalepoole ja Mick ja Rosetta on ta sugulastega rääkindu, kes talle raha saadavad, siis nad annavad Desmondile iga päev natuke raha) ja tahab ära minna. Kui Mick siis küsib, et kuhu ta minna tahab, siis Desmond ütleb, et ta ei tea veel kuhu, aga et tahab ära minna.

Täna Rosetta rääkis pikalt-laialt kõigest, mis Desmond talle rääkinud on, see on lihtsalt ulme, kuidas ta kõike usub. Näiteks et Desmond oskab 5 keelt perfektselt, ma olen kuulnud, kuidas ta vene keelt räägib, ta on lihtsat oppinud paar lauset pähe ja siis korrutab neid erinevate näoilmetega. Jumal, alguses oli naljakas, nuüd käib juba närvidele. Või et Rosetta on nii mures, et Desmond tahab minna Barcelonasse elama, aga mitte üksi, ja et ta on nii pahane (?!?!?!?!) et Rosettal ja Mickul uus baar on. Nad peaks hoopis temaga kaasa tulema. Rosetta on sada korda üritanud talle seletada, et nad peavad raha teenima, nad ei saa lihtsalt Barcelonasse kolida. Mind paneb ohkama, et miks zrosetta üldse vaevub  midagi seletama, DESMOND ON HAIGE INIMENE JU! Rosetta lihtsalt väsitab mind oma jutuga, Desmond ajab mind juba öökima, tänane päev oli viimane piisk minu kannatlikkuse karikasse.

Mick tõi siis Desmondi baari, lasi ta autost välja täpselt baari ees. Desmond astub uksest välja, habe ajamata, püksid rebadel, vana särk seljas, selg üleni väljaheidetega kaetud. "Tule taevas appi! Kui meil enne käis vähe rahvast, siis nüüd ei tule küll enam keegi..." Rosetta andis talle kohe ühe jarra Cruz Campot. Desmond üritas ühe suure posti taha istuma minna, et end peita, istus kahe-kolme õuetooli otsa, mina tulin tulema.

Jõudsin koju, olin kuskil kaks-kolm tundi siin sehkendanud/koristanud, kui Desmond tuli koju ja hakkas karjuma. Kuskil poole tunni pärast läksin WCsse ja nägin teda köögis sahmerdamas ilma püksteta. Ütles, et ta ei tea, kes ta riideid varastab, aga et tal on sellest kõrini. Siis sain aru, kuradi Mick oli uuesti koju tulnud, kui Desmond oli baari viidud, ta riided pessu pannud ja nüüd, kui Desmond oli end uuesti täis lasknud, polnud tal enam midagi selga/jalga panna. Pekkkiiii, Mick, mõtle enne, kui sa kõik inimese riided pesumasinasse viskad.

Nüüd kuulen, et ta helistas Mickule ja räägib, et ma varastasin ta võtmed ära. Nimelt, tahtsin mina tantsutrenni minna, ei leidnud suures sabinas oma võtmeid ülesse ja tegin vea ja küsisin Desmindilt. Kuna jõuan ju koju kuskil 00 paiku oösel, ja mul on võtmeid vaja, et tuppa saada. Tõusis püsti, rääkis oma eluloo lühidalt ära sajandat korda, läks üliaeglaselt oma tuppa, seisi keset tuba ja ütles, et ta ei tea täpselt, kus ta need pani. Ütlesin, et pole hullu, ja sahmisin oma asjades, leidsin lõpuks oma võtmed voodist. Hüudsin talle, et leidsin võtmed ja et lähen nüüd minema.

Kui koju jõudsin, pool tundi hiljem, kuna tantsimist täna ei toimunudki, sest täna on fiesta, ja kõik inimesed puhkavad, küsis Desmind, kas ma olen seesama inimene, kes enne ütles, et ma võt,ed leidsin. Ütlesin, et jah olen küll, ütles, et pangu ma ta võtmed lauale tagasi, kus need enne olid. Ütlesin, et ma ei ole ta võtmeid võtnud, vaid leidsin oma võtmed ülesse. Vastas, et ta kolib siit kindlasti välja, sest keegi, kas mina voi keegi võõras tüdruk oli kindlasti ta võtmed ära varastanud ja et ta ei kavatsegi Mickule öelda, et ta oma võtmed ära kaotas, sest need olid kindlasti enne laua peal olnud.

Eile ütles, et siin majas peavad kõik kõigi toite sööma, sest muidu sa ei ole pereliige. Hiljem tegin külmkapiukse lahti, et omletti teha, jäin tegemata, sest keegi salapärane iirlane oli mu munad ära söönud. Suur tänu.

Zara

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar