kolmapäev, 18. oktoober 2017

Loba

Veel tund aega tagasi oleks ma äärepealt nutma puhkenud ja Desmondi peale karjuma hakanud, piirdusin eesti keelsete vägisõnadega, kui võtmega lukuaugus jamasin. Nüüd on natuke parem olla, sest pesin hambad, niiditasin hambad üle tüki aja ja ostsim täna veel suuvee ka, selline laristamine käib, viis euri maksin selle suuvee eest :D aiaiai.

Hommikul kuskil kell viis tõusin müristamise ja välgutamise peale, vihma kallas, lugesin müristamise ja välgu vahet, vahepeal jõudsin ainult kaheni lugeda. Täna oli mul vaba päev, nii et polnud hullu, et uni oli katkendlik. Tuli ainult meelde, et mu pesu kuivab terrassil (kui seda nii võib nimetada) ja nüüd sai see siis läbimärjaks.

Terve päev läbi sadas ja sadas, kõik tänavad täitusid vihmavarjudega, neil on nii pisikesed vihmavarjud siin. Kui mina välja laksin, siis võtsin Micku vihmavarju, mis on ikka korralikult suur, inimesed tulid mulle vastu kamba,esi ühe väikse vihmavarju all.

Millest olen unustanud kirjutada on see, et siin Malagas müüvad inimesed keedetud/suitsutatud kastaneid. Nad on löönud ülesse sellised lõkeplatsikesed, kus suures panges neid kastaneid siis küpsetavad. Peaks neist millalgi pilti tegema ja ise ka proovima, kuigi eel isel aastal juba proovisin, kui Au Pair olin ja Alberto neid tegi.

Täna ostsin endale veel näoseerumi Coco Beautyst, nii hea tunne kohe, tean, et hoolitsen oma näonaha eest.

Homme hakkan ajalehest tuba otsima, kui just ei selgu, et Desmond välja kolib. Rosetta eile rääkis, et ta sõbranna peaks millalgi baari tulema, kes töötabki vanadekodus. Aga ma ei usau sellist juttu eriti, isegi, kui see ka nii on, siis läheb rahdselt sada aastat aega enne, kui Desmond minema läheb siit. See joomine, karjumine, tema kõneviis, haisemine, lagastamine viib mu hauda. Ma ei taha olla närvihaige siin, parem maksan normaalse toa eest rohkem kuskil mujal. Ma ei taha siin kodus süüagi endale teha, jealjuhul teen putru, müslit, teed ja ongi kõik, sest ma ei taha midagi puudutada. Kõikidel pottidel on juba selline oranž jutt potiülal osas, sest Desmond keedab tomatipakisuppe seal. See hais on lihtsalt õudne. Pluss ta lagastab terve põranda supiga täis ja istub pissiste pükstega igalpool.

See on kindel, et homme hakkan intensiivselt korterit/tuba otsima, olen valmis maksma maksimaalselt 300€ üuri, rohkem mul pole võimalik. Homme on neljapäev, tahaks loota, et mul on energiat ja tahtmist tantsutrenni minna. Meil on Whatappis oma grupp, sinna saadeti video, mis mad eelmisel korral õppisid. Jumal kui raske, aga ega mida kauem ma puudun, seda raskemaks läheb. Eks ma vaatan, kas mul on motivatsiooni minna või kuidas mul tuju on, ma ei plaani mitte midagi.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar