reede, 2. august 2019

Tänane päev

Hommikul kell 9 olid poisid muusikatunnis, mina samal ajal hüplesin rõõmsalt zumba tunnis, teadmata, et ees ootab katastroooof.

Detailidesse laskumata, meie teekond koju: poisid peksid teineteist, õnneks püsisid kõnniteel. Tee ületamisel mulle kätt ei antud, Alejandro oli ilusti mu lõrval, aga Sebastian jäi tahapoole seisma, kui üritasin käest kinni võtta, taganes eitea kus suunas. Targem oli ta rahule jätta, muidu oleks äkki auto alla jäänud.

Mingil hetkel krabas Alejandro mu seljakotistkinni, küsisin, mida ta soovib. Käed ainult käisid magu loomal, midagi ei öelnud. Tegin siis koti lahti, võttis sealt apelsini, kooris ISE ära ja hakkas sööma. Minil hetkel hakkas mu peale seemneid sülitama. Okei kolm korda, ei teinud välja, neljandal korral ütlesin, et ta ei teeks nii. Viiendal korral jäin juba seisma ja ütlesin, et kas talle meeldiks kui tema peale sülitan. Siis sülitas väiksem.

Kükitasin ta ette, võtsin talt küpsisepaberi käest ära, mille peale ta närvi läks. Ütlesin, et kuulaks mind, hoidsin kätest kinni. Ütlesin, et vabandaks. S***** ta vabandas.

Kõndisime koju, mina 5m eespool, vahepeal taha vaadates, et need pole auto alla jäänud. Vahepeal peksid üksteist maas, siis jälle jooksid mu kõrvale.

Koju jõudes ütlesin emale, et poisid vihkavad mind. Alejandro ütles, et ei taha mind siia, Sebastain valetas, et ei sülitanud. Jne. Võtsin väikse beebi ja läksin õue, jätsin ema oma tittedega tuppa tunnikeseks.

Tagasitulles serveerisime Paolaga perekonnale lõunasöögi, katsin laua ja läksin rõdule Marjaanaga (beebi). Toitsim teda avokaadopüreega. Hiljem, kui pere lòpetanud oli ja isa lastega välja läks. Hakkasin lõunat üksi sööma.

Ema tuli mu juurde, nuttis. Ütles, et tinneb end nii süüdi, et poisid sellised memmekad on. Vastasin, et mis seal ikka, eks me kõik õpime. Homme ma ei ole nende vaateväljas, pühapäeval üritame uuesti.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar