teisipäev, 20. august 2019

Viimast korda perega restoranis

Jorge ja Angelica ütlesid eile, et läheksime restorani lõunat sööma, sest see nädalavahetus on ju viimane nädalavahetus koos Medellínis. Hommikul kella 8-st olin perekonna käsutuses, tegin hommikusööki, pesin nõud, valmistasin õhtusöögiks kaks salatit, hoidsin beebit, et ema saaks pesus käia ja end valmis seada. Kell 12 sain minna end sättima ja veerand tunni pärast läksime meie kodu lähedal asuvasse Crepes and Waffles restosse, kus on super toit.

Tellisin Vahemere salati, sest mereannid on mu lemmikuuud, Alegría-nimelise joogi (värske ananass, guanabana, mango) ja lõpetuseks kohvi. Alejandro kinkis väikse Guatapest ostetud külmkapimagneti, Sebastian andis 150 000 peesot (45€ umbes), Jorge kommenteeris, et annab veidi rohkem raha, et saaksin Cartagenas endale jäätist osta :D nii armas.

Lõunat süües rääkisime, mis me õppinud oleme sellest kogemusest, olid igatepidi nii tänulikud ja armsad. Küsisid, mida nad enda juures saaksid muuta, et järgmistel Au pairidel kergem oleks. Ma ei öelnud midagi,msest iga järgnev Au pair on erinev ja äkki mõnele meeldib, kui kogu aeg utsitada igalepoole minema ja igast päevast maksimumi võtta.

Poisid olid hästi armsad, tahtsid teada, millal on viimane päev, kui nende sõber Mateo mind viimast korda näeb, pidavat väga oluline olema. Angeluca ütles, et õppis minult sihikindlust, et ma olen väga range iseendaga ja et ta ei suuda vahepeal kiusatustele vastu oanna ja sööb magusat. Siis olevat ma veel õpetanud teda lühikesi pükse kandma, sellele järgnes vaidlus, kas ma olen Angelicast kõhnem või ilusam. Alejandro ei taha et ta ema lühikesi pükse kannaks, sest mina olevat kõhnem, Angeluca vastas, et ei ei, Ingrit ei ole kindlasti kõhnem, vaid ilusam.

Järgmine Au pair tuleb oktoobris, prantslane Julian, Angelica pelgab, sest ikkagi meessoost inimene tema laste ümber. Ja ta ei tea, kas ikka usaldab jne.

Rohkem ei olegi midagi rääkida, ootan, et kell saaks 14:00, siis oleme poistega, plaan teha banaanimuffineid. Homme olen 6h nendega, sest Jorgel on operatsioon ja Angelica vajab rohkem abi. Õnneks 6-st tunniks 2h oleme kinos, suur kamp lapsi vanematega läheb, ma olen siis saatja. Neljapäeval pole poistega hetkel midagi plaanis ja reede-esmaspäev olen siis Kariibi mere ääres puhkusel.

Tsauki!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar