reede, 2. september 2016

Hommikujooks

Kell on 9:43 ja mõtlesin, et võin ju vabalt vahepeal blogida, kui mul päeval aega ja tahtmist on, siis ole öösel nii pika postituse kirjutamist.

Hommikul, kell 7, saatis Jorge sõnumi, et ta on haige ja täna jääb jooksmine ära. Vastasin "OK! Tänan teavitamast." ja panin äratuskella rahumeeli kahe tunni võrra hilisemaks. Ega mina ka ei viitsi jooksma minna, pole ikka hommikuinimene.

Poisid on juba üleval, vähemakt Alberto, kuulsin, et Beatrize rääkis midagi vanaemast ja ütles Alberto, pesin samal ajal hambaid. Mõtlesin "Ei! Miks jälle vanaema juurde? Mingi kahekesi sinna, ma ei taha minna selle vanaema juurde, mul pole midagi seal teha". Ma olen nii kindel, et lähme jälle, seda enam, et Alberto padre venna lapsel Carlosel on täna 4. sünnipäev. Aga võiks ju õhtul minna, kogu perega, siis Beatriz vähemalt tõlkiks mulle, mis nad räagivad.

Ootan nii väga, et lastel hakkaks juba kool, sest jube tüütuks on muutunud see valvamine, tegevuste leidmine. Lapsed ei taha ju pidevalt midagi mänguda, tahavad niisama ka olla. Aga "niisama olemine" tähendab väga tihti, just Alberto puhul, mängimist tabletis. Eile jättis Beatriz lauale kirja, et päeva jooksul võib olla tabletis 20 min, mina pidin aega võtma ja lapsed pidid sõna kuulama. Kuulasidki, aga nagu mida siis edasi teha. Eile mängisime lauamängu, Guillermo ja Albertoga eraldi, sest esimsel korral Alberto ei tahtnud ja teisel korral läks Guillermo flööti harjutama. Tennist, korvpalli, jalkat nad ka iga päev mängida ei viitsi, Alberto tahaks legosid iga päevkokku panna, aga tal on juba kõik legod koos, kaua vaene poiss neid ikka uuesti lahti võtab, et jälle kokku panna. Nii et. Ma hakkan mõtlema, et no lähme siis pealegi selle vanaema juurde, ma ei saa isegi aru, kui ta küsib, kas ma juua tahan, kuidas poisid on päeva jooksul olnud jne. Küsigu siis lihtsas igapäevases keeles! Vahin jälle lolli näoga ja vastan ainult :"Guillermo, please translate!".

Eriti hea oleks, kui lapsed alles magaksid, ärataksin nad pool 11 ülesse. Siis laseks neil pool h telekat vaadata, siis nad sööksid hommikusööki (ainult jooksid kakaod) ja siis teeksid nad oma voodid korda, vahetaksid riided, peseksid hambad. Seejärel tõmbaksin toad tolmuimejaga üle, läheksime ostaksime arbuusi ja siis olekski kell juba 13 läbi. Kataksime lõunasöögiks laua, Guillermo teeks "eelroa" ja siis olekski juba Beatriz kodus.

Nüüd pean lippama.

Zara

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar