reede, 28. juuli 2017

Elu seebiooperis

Ma naudin tõesti igat päev siin, ja sel on ainukt üks põhjus, ja selleks on: rutiini puudumine. Ma ei tea kunagi, millega mu päev akgab või millega see lõpeb.

Näiteks, lähen mina ühel päeval tõöle. Saan teada, et pean närgmjsel päeval töötama alates kella 9. Viima läbi hommikusöögi, ehk siis panema saiad valmis, noa lauale, vee keema, kohvi lauale, moosid lauale.

Või näiteks, mäletate, kui kirjutasin venezueelastest, kes mind eiravad? See naine just hakkas mind eirama sellepärast et ma suhtlesin Christainiga. Ja kui ma suhtlen meessoost isikuga, siis me oleme ju paar ja ma tegin ta väikevennale (24-aastane) haiget, kuna ma meeldisin talle. Selline tore loogika temapoolt siis. Igaljuhul, üleeile tahtsime mu Madagaskarilt pärit kolleegiga sabanas (voodilinu) pesuruumist tuua, aga uks oli lukus. See uks on absoluutselt alati lahti, nägin end mu töökaaslane, kuskil 45-aastane argentiinlane, hästi tore, toetab seljaga vastu ust. Ütlesin ta nime, et kuile, me tahame linu tuua, arvasin et lollitab. Tegi ukse lahti, muigas, andis koti voodilinadega ja oani ukse uuesti kinni. Nägime ta seljataga mingit naist, mina arvasin,met see oli meie Ukrainast pärit töötaja, kellega juttu räägivad. Aga mis hoopis välja tuli?! See naine oli Venezuela naine, kes on siin oma kolme lapse ja abikaasaga :D

Ma naersin, lihtsalt kontrollimatult, sest tema oli ju see, kes igalpool mind jälgis, tahtis teada kõigest kõike ja esimesena. Hiljem tuli mu töökaaslane, see mees, ja ütles, et nad on armunud, see naine oli seal nutnud, sest ta ju läheb varsti ära koos oma perekonnaga. Töökaaslane ütles, et kui see naine ära läheb, siis läheb tema ka. Küsisin, et mis ta abikaasast ja poegadest siis saab, vastas, et armastus on tähtsam :D

Nüüd igakord kui neid kahte näen siis tuleb lihtsalt muie näole, töökaaslane ütleb naljaga, et ta teab, et ta on hull, ja et ma ei kiusaks teda. Aga naine ütleb, et ma ei räägiks sellest kellelegi ja et nad on ainult sõbrad, vastasin, et muidugi " amigos"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar