pühapäev, 9. juuli 2017

Jube mees Malagas

Lõpetasin just eelmise postituse kirjutamise ja mõtlesin, et kirjutan veel, võtsin oma telefoni memo lahti ja vaatasin, mis ma sinna kirja olen pannud, mida teiega jagada tahan. Otsustasin, et kirjutan ühest hullukesest, kelle tõttu ma vahepeal, kui melde tuleb, selja taha vaatan ja natuke ümber ringi ka, kui kuskil tänaval üksi kõnnin.

Olin Malagas olnud kuskil paar nadalat, kui kõndisin jälle randa, mulle tuli vastu üks lühikest kasvu mees, umbes 65-70-aastane, lühikeste beežide pükste ja triiksärgiga, mille hõlmad olid valla. Tundus imelik, et ta minupoole niimoodi järsult tuleb, aga no mis seal ikka, eeldasin, t tahab kella küsida, aga ei midagi, hoopis ütles mulle midagi. Võtsin prillid eest ära ja küsisin, et mis on, vaatas mulle oma hullude silmadega otsa ja ütles jälle midagi. Kõndisin edasi ja ta karjus mulle midagi järele.

Möödus kuskil nädal, kui nägin jälle teda, seekord tänaval, tuli ühest poest välja ja oli nii õnnelik, et jälle mind nägi, ütles kohe hinge põhjast:"Rrrubia!" (Blond). Kiirendasin sammu ja kõndisin tast mööda. Arvatavasti keegi ei üllatu, kui ma ütlen, et seeei jäänud viimaseks kokkupuuteks temaga, sest muidu ma ju ei teeks eraldi postitust temast. 

Umbes 4-5 päeva peale viimast nägemist nägin teda jälle tänaval, vot see oli jube, sest ta tuli mu juurde ja võttis mul randmest ülitugevasti kinni, segaduses juhtunust läks mul meelest, kuidas on hispaania keeles "Lase mind lahti!" igaljuhul utlesin talle lollakas ja tirisin oma käe ära. Nii õudne oli.

Ja ega ka see viimaseks korraks jäänud... Tulin jooksmast, ootasin valgusfoori taga ja ei või olla, hull oma koeraga ootab mind üle tee... Läksin üle tee kiirkõnniga, karjus jälle midagi, lootsin, et ta jumala eestseda koera mulle järele ei paneks jooksma. Õnneks see longu ei teinud midagi. Olin leaaegu hosteli juures, kui meie pilgud jälle kohtusid...

Veider, kes see mees on ja mida ta minust tahab... Ma väga loodan, et ma ei näe teda enam, sest ta ajab mul hirmu nahka. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar