reede, 14. juuli 2017

Rand+trenn

Mu igapäevaseks rutiiniks on saanud peale tõöd randa minemine. Tavaliselt kuulan kõrvaklappidest mingit Ööülikooli loengut, käin ujumas, jälgin inimesi (oma ema tütar ikka), aga täna lamasin lihtsalt hostelist võetud saunalinal. Eile ostsin endale uued ilusad bikiinid! 

Lamasin selle ajani, kui mu jalg järsku laiali vajus, ma jäin sügavalt magama! Ma niimoodi ehmatasin, vaatasin, mis kell on ja ma olin veerand tundi maganud, kartsin, et äkki on juba hommik :D. Õhtune päike on ikka nii tugev, panin endale 50  päiksekaitsefaktoriga kreemi peale ja lasim silma jälle looja, nii hea oli olla. 

Kuskil kaks tundi pärast liival lebotamist otsustasin minna parki, et oma tööst vaevatud keha venitada. Panin oma helepruunid lühikesed püksid jalga ja hakkasin liikuma, välijõusaalis oli juba üks aafriklane, kellega saan hästi läbi. Tervitasime teineteist, kuidas läheb jne, ja läksin oma põhilise koha peale venitama. Perfektne! Naeratus tuli huulile, mõtlesin:"Kui uhke oleks 15-aastane mina, sest ma ju ELAN ja TÖÖTAN Hispaanias. Peale tööd leian enda jaoks aega. Mul on toredad töökaaslased, kes õnneks on paar ja veedavad aega palju koos, seega mina saan nii palju üksi olla, kui ma tahan. Täielik luksus on üksi olla peale väsitavat tööpäeva! Peale trenni ostan endale juurvilju ja teen endale super head toitu nii õhtusöögiks kui ka homseks lõunaks. Ja mis kõige lahedam, ma ei jooksnud siit töö juurest ära, kui mul siin nii raske oli, et ma ühel päeval niimoodi nutma hakkasin, et ma rääkida ei saanud ja Alissa mind oma higise keha vastu surus ja vene keeles lohutas. Kõik kliendid kõndisid aknast mööda, väiksed lapsed vaatasid aknast sisse, situtasid end pikaks-pikaks." 

Peale trenni läksingi Fruteriasse, seekord tahtsin minna täiesti uude kohta, sest eelnevatest kohtadest ostetud porgandid ega tomatid ei ole eriti head. Leidsingi hea koha, hind oli normaalne, kilo alla ühe euro, nuusutasi  tomateid ja oligi õige tomati lõhn! Ostsin lisaks tomatitele ja porganditele suvikõrvitsa, kikerherneid, paprika, rohelise tšillipipra, küüslauku. Koduköögis panin kõik pannile, lisasin Maria antud karri maitseainet ja nautisin, homme saan ka süüa :). 

Maria läks täna ära, jumal tänatud, et mitte kaugele, vaid läks Malaga kesklinna, saame ilusti kokku saada, kuskil 45 min kõndimist mööda rannajoont. Aaa, tänane hommik oli veider, sõin parasjagu hommikust, kui Alissa tuli mu juurde ja ütles, et gahab minuga raakida Mariast. Mõtlesin, et tahab raudselt, et ma ütleks talle kidagi edasi, ütlesin, eg Maria läheb täna ära. Ta ütles, et väga hea, et ta kuulis, et ma olin käinud Mariaga koos Jehoova tunnistajate koosolekul, ja et see on mulle väga ohtlil. See ei ole religioon, vaid see on sekt, kes tegelevad peapesuga ja ma peaks endale uue hobi otsima :D ütlesin okei. Rõhutas veel, et ta ei ole midagi Maria kohta halvasti öelnud (ma eptean, et ta ei salli teda), ja et mina olen täiskasvanud inimene ja otsustan ise, aga et see on ääretult kahtlane usk. 

See pani mind mõtlema ja õnneks mul ei ole liiga hilja "loobuda" nendel kohtumistel käimisest. Õnneks ma ei ole kuskile allkirju vms andnud ja ma ei ole sellega seotud. Maria seevastu survestab mind, küsib, millal me piiblit koos lugema hakkame ja täna enne ära minekut andis mulle mingi Jehoova ajakirja... 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar