kolmapäev, 5. oktoober 2016

Kohv annab energiat

Eilne päev läks nii ruttu, käisime hommikul kell 10 juba Clementinega turul. Ostsin viis ploomi, ühe punase suure paprika, viis tomatit, spinatit ja vaatasin seal jooesid. Jopet ei ostnud,msest minu suurust ei olnud ja hind oli päris kõrge, õnneks mul polnud nii palju taha ja kaasas
Pärast tutul käimist läksime Mercadonasse, ostsin uue hambaniidi (sama halb kui eelmine!!!), seebi ja kohvi. Ostsin kõge odavama kohvi, see nii hea ei ole, aga eks ma joon selle ära ja ostan õige kohvi, kui eelmine itsa saab, õige kohv on ilusas pakendis ka, saan mitu korda kasutada.

Clementinel oli 11 juuksur, seega ta läks otse peale Mercadonat juuksurisse, ma läksin koju, pidin lõunasöögi valmistama. Tegin pastasalatit, päris hea tuli välja ega see oligi kerge:panin pasta keema, ühe muna ka, samal ajal lõikasin pavo tükikesteks (kalkuniliha vist), lõikasin tomatid, punase sibula ja lõpuks panin kõik kokku, muna lõikasin ka loomulikult katki ja kõige peale panin rohelised oliivid.

Peale kella 14 tulid Beatriz ja poisid koju, sõime ja ma olin nii väsinud. Õnneks sain siestat pidada, lausa kaks tundi, sest Guillermo läks kell 16 muusikakooli, eile ei pidanud muna teda saatma, Beatriz viis ta autoga ära, ja Albertol on täna matemaatika kontrolltöö, seega ta pidi eile õppima. Alles kell 17 oli inglise keel minuga, nii kaua põõnasin ma voodis, eriti magada ei saanud, sest Alberto mängis täpselt minu toa kohal põrkepalliga ja ma olin kolm tassitäit kohvi ka joonud, und ei tulnud üldse, kuigi keha oli väsinud, vaim oli erk, kuulsin isegi, mida naabrid toas räägivad.

Kell 17 tegin inglise keele tunni Albertoga, eile oli ta natuke selline liiga energiline. Aga siiski, ta kuulab mind, kui võtsin talt põrkepalli käest ära, naertas mulle ja süvenes antud ükesandesse. Just hetjel avastasin, et mul on siiamaani põrkepall taskus, lubasin talle selle tagasi anda peale tundi, eks ma siis täna annan. Tegime ainult pool tundi, sest ma ei tahtnud, et ta täitsa ülemeelikuks kätte ära läheb, tahtsin ikka viisakaks temaga jääda ja tegelikult jõudsime üsna hästi ülesanetega ja teooriaga ühelepoole, eile õpetasin talle (ja hiljem aguillermole) millal kasutada much, millal many, pluss siis harjutused.

Kell 18 pidime kahekesi minema aguillermole muusikakooli järele, sest Albertot ei tohi üksi koju jätta, Guillermot ka tegelikult mitte, pole jätnudki. Igaljuhul, läksime siis Guillermole järele, Alberto võttis oma badlei reketi ja palli ka kaasa, sest 18:30 hakkas tal badle-i trenn, seega tahtsime otse peale muusikakooli minna ta trenni. Kahjuks kõik nii plaanitult ei läinud, kui olime Guillermo muusikakoolist katte saanud ja hakkasime trenni poole astuma, tahtis Alberto WCsse minna, seega jooksimie koju tagasi, ma olen siiamaani enda peale vihane, et olin kuri ta oeale, et miks ta ei võinud varem ära käia jne, tegelikult ei oleks midagi olnud, kui oleksime ta trenni hilinenud võinii, kuigi jõudsime täpselt pool kohale. Pean ikka rahulikum olema ja endale meelde tuletama, et olen Hispaanias, kõikidel on aega maa ja ilm, keegi ei tirma kuskile, kellaajad on lihtsalt orienteerumiseks mõeldud.

Nagu öeldud, jõudsime ilusti pool seitse kohale, pidin mängima et ma oskan hispaania keelt, sest, kui ütlesin Guillele, et mingu oma vennaga kaasa ja viigu ta treeneri juurde, siis vastas ta mulle, et mina oean ka ikka tylema, ütlesin, et okei, aga ta peab ise treeneriga rääkima, sest ma ei saa ju hispaania keelest nii hästi aru, kui võõtas inimene hakkab kiiresti rääkima. Jälle asjatu närvitsemine. Läksime kolmekesi treeneri juurde, tervutasime,mtreener küsis, mis Alberto nimi on, Alberto vastas, ja minult küsiti ainult, kas ta tukeb üksi trenni ja et kell pool kaheksa siis näeme. Sammusime Guillermoga koju tagasi, et tunni aja pärast uuesti Albertole järele minna.

Kui olime Alberto koju toonud, tegime Guillermoga kiire ingliskeele tunni, kõigest kaheksa minutit, sest kell oli juba kolmveerand kaheksa, nägin, kui väsinud ta oli. Juba eelenavkt olin Beatrizile öelnud, et ma ei usu, et see on orobleem, kui Guillermoga ei saa iga päev inglise keele tundu teha, sest me räägime niikuinii ju ainult inglise keeles päevad läbi. Guillermol on nimelt kuus päeva järjest kogu aeg trennid, huviringid oliss veel kool. Ta on väga kohusetundlik ja hea poiss, kui ta vaid tahab olla hea.

Kuna Beatriz ütles lõunasoögiajal, et ta jõuab täna peale kaheksat õhtul (tavaliselt jõuab pool kaheksa natuke läbi) siis olin arvestanud, et õhtul läheb poistega veits hullemaks, sest nad on harjunud päeva lõpus oarki munema, kus saavad joosta, mängida ja sõpradega olla, aga eile olime hoopis toas. Täiesti okei oli, laulsime Guillermiga kõvahäälega arvutis Fun-Tonight we are young, Alberto oli oma trennist nii väsinud, et vaatas lihtsalt telekat. Aaaa, niii naljakas oli. Guillermo pakus abi, kuhu panna üles kuulutus, mille ta oma sõoradega koostas,mmis kutsub inimesi filmicastingule. Poool tundi, POOL TUNDI, andsin talle nõu kuhu panna, mis plakatil kirjas oeab olema, Guillermo lausa otsis oma kooli kodulehe üles, et naidata mulle pilte koolimaja ümbrusest, et võimalikud kihad üle vaadata. Nii lahe oli aidata.

Üheksa paiku jõudis Beatriz koju, läksin allakorrusele triikima, sest mul oli nii palju energiat. Triikisin nii enda asjad kui ka laste riided ära, et hommikul oleks vaba aega ikka rohkem. Kella kümnest sõime õhtusöögi, ma sõin keedetud muna singi ja juustuga, Beatriz valmistas ise eile kõik, sest ma triikisin all. Lahe oli süüa toitu, kui ma ise pole midagi tegema pidanud, hoopis teise mekiga :D. Pärast õhtusõöki kaisin pesus ja läksin oma puhtasse magamistuppa, et voodis unetult passida kolm tundi. Vaatasin uuesti Ettelugeja filmi, Ringvaadet ja lugesin lehti.

Ma lähen millalgi juuksurisse ka, pean täna Beatrizile ütlema, et mulle aja paneks, ta ise ütles, et võb ise helistada, et tal on väga hea juuksur, odav ja sõnakuulelik ("Kui ikka ütled või näitad, kuhu maani sa tahad, et ta lõikaks, siis nii palju lõikabki, mitte, ei lõika rohkem"). Täna kell kaheksa õhtul on hispaania keele tund Jorgega, 18ks pean Guillermo muusikakooli viima ja täna tuleb Alberto padre koju!

Zara

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar