laupäev, 2. juuli 2016

Kes on Zara Kast?

Hei!

Alustame siis! 

Olen Zara Kast ja olen 19-aastane eestlanna ja hetkel viibin Au Pairina Inglismaal. Miks just Inglismaal?- Ainuke põhjus, miks ma siia tulin oli sellepärast et ma arvasin, et ülilahe oleks Eestist ära minna ja "oma elu" elama hakata. Pluss, ma olin nii elevil, et esimene perekond, kellega Skypes rääkisime, minu välja valis! Kas ma olen rahul Au Pairi eluga Inglismaal?- Ausalt öeldes mitte väga... Nagu mu blogi pealkirja lugedes võite aimata, siis ma armastan päikest ja soojust! Aga Inglismaal seda ei ole, veits on, aga mitte nii palju, kui mina seda vajan. Seega loodan, et saan varsti edasi liikuda parematele jahimaadele (igasmõttes). 

Miks ma blogi pidama otsustasin hakata?- Esimese tõuke andis mu väga hea sõbranna Ida, kes ütles suhteliselt usutaval toonil, et ma võiksin päris hästi kirjutada :D. Eks ma üritan, vaatame, kaua ma kirjutada viitsin, sest mul puudub püsivus... See on suht suur miinus minu puhul. Näiteks esimesel nädalal Inglismal olles tekkis mul juba tüdimus ja ma tahtsin edasi liikuda. Vaatasin juba lennupileteid Hispaaniasse ja kirjutasin erinevatele tööpakkujatele kirju. Aga selline ma juba kord olen.

 Minu eesmärk on elust rõõmu tunda ja mitte jääda kohtadesse, mis mind õnnelikuks ei tee. Eile näiteks oli mul Skype's kõne ühe perekonnaga Belgiast, kes otsisid Au Pairi augustist. Ütlen kohe ära, et sinna ma ei lähe. Loodan, et saan juba varsti asjad pakkida ja lennukile astuda. 

Praeguseks siis kõik, sest ei oska midagi enda "tutvustamiseks" rohkem öelda. Järgmises postituses kirjutan oma elust Inglismaal.

Tsauki




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar