neljapäev, 21. juuli 2016

Pudru ja kapsad

Ma ei tahtnud eelmist postitust veel pikemaks ajada, kui see juba oli, nii et teen uue postituse.

Hispaaniasse mineku kohta veel nii palju, et jällegi tänu targale õele sain teada, et ma isegi ei peaks hostelisse minema, vaid võiksin hoopis üürida toa. Nimelt andis ta mulle ühe lehe, kus kohalikud inimesed annavad üürile nt ühe toa oma korterist/majast, paljudel juhtudel on see odavam kui hostelis peatumine. Olen otsinud endale ühte tuba, aga hetkel ei ole midagi kindlat, aga selline variant oleks väga lahe.

Viidates pealkirjale, siis ärge imestage, et ma hakkan nüüd järsku oma igapäevaelust Inglismaal kirjutama.
Tänane päev oli kõikidest eelnevatest päevadest erinev, sest hoidsin Martinit samal ajal, kui pereisa Lucas kodus oli. Ta võttis tänase päeva töölt vabaks, sest pidi ühe puu maha võtma ja asju pakkima hakkama, kuna me läheme homme folgile neljaks päevaks. Hommikul kell seitse hakkame sõitma ja sõit ise kestab kuus tundi. Püha jumal...

Ma olin nii kindel, et Martin hakkab mulle hommikul vastu ja ei taha minuga kuskile tulla, kuna isa on ju kodus ja ta tahab temaga olla. Eks alguses oligi nii, aga õnneks Lucas võttis ta kohe endaga õue kaasa, nii kaua tõmbasin ma tolmuimejaga terve maja puhtaks. Pärast läksin Martiniga mänguväljakule ja sain ta jällegi ilusti magama. Ka Annabelliga sain täna hästi läbi, paremini kui eile. Eile oli üldse nii dramaatiline hommik ja õhtu sinna otsa... Annabellil oli tuju pidevalt oaha ja tahtsin iga asja peale nähvata. Täna oli ikka palju toredam :) hüppasime batuudil, tegime trikke, ajasime teineteist taga, keerutasime hularõngaga ja tegime veits süüa.

Aga mina pean nüüd magama jääma, kell kuus on mul juba äratus, sest pean pesema minema ja pakkima hakkama. Ma vaga loodan, et ilm on ikka normaalne ja mulle meeldib seal. Neli päeva telgis magamist, siit ma tulen!

P.S
Tund aega hiljem, kui selle postituse avaldasin tuli mulle kiri sellelt perekonnalt, kuhu ma nii väga minna tahan ja kellega Skype kahjuks ära jäi. Leppisime kokku, et skypeme teisipäeval. Jeeesss :)

Zara

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar