teisipäev, 19. juuli 2016

Järjekindlus viib sihile

Mõni minuvanune noor rõõmustab hetkel kindlasti selle üle, et sai kuskile kooli sisse, aga mina samal ajal rõõmustan selle üle, et laps, keda ma hoian, käib nüüd potil. Enam ei röögi, peksa ega nuta, vaid istub potile ja hüüab:"Look! I did it!"

Ja mul on siiralt hea meel selle üle, sest palju kergem on panna teda potile ja edasi mängima minna, kui et pean kogu aeg ta mähkusid vahetama. Rõõm, puhas rõõm.

Lisaks on Inglismaale, vähemalt siia kanti, kus mina olen, suvi kätte jõudnud. Juba kolmas päev, kui taevas on sinine, ilma ühegi pilveta, tuuleta ja 30 kraadi. Lihtsalt niiii tore :)

Eile rääkisin Barcelona perega, kes otsivad Au Pairi septembrist alates. Ülitore perekond oli, mul oli nii hea tunne pärast! Ma väga loodan, et nad valivad minu :). Aga kui mitte, siis mul on veel neli varianti, kuhu Au Pairiks minna.

Zara

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar