laupäev, 20. august 2016

Aktiivne puhkepäev

Hommikul läksin kell 11 alles ülesse, sest teadsin, et kõik magavad nii kaua kui tahavad. Kui ülesse läksin oli Alberto poistega juba ära käinud, võttis pojad töö juurde kaasa, Beatriz koristas. Sõin kiirelt müslit piimaga, küsisin, kas tõmban toad üle. Beatriz vastad, et ei pea, kuid kui tahan, siis võin, aga nädalavahetustel ei pea. Kuna ma juba pakkusin, et võin üle tõmmata, siis nii ma ka tegin. Kell 12 läksin ujulasse, olin seal kella neljani. Tulin kiju, kõik magasid, sõin ruttu krevetikooki, jõin tomatipüreemahla, viis oliivi ja kommi :D ja läksin kõndma. Mõtlesin, et ideaalis võiks jooksma minna, aga ma teadsin, et ma ei suuda joosta, pole nii ammu jooksmas kainud ja kaalutõus hakkab jalgadele. Panin tossud jalga, lühikesed püksid ja topi selga ning läksin jooksurada avastama, mida mu hispaania keele õpetaja kiitis. Väga väga soe oli, nägin oliivipuid, viinamarjupõõsaid, meloneid. Päike võttis täiega, olin nii õnnelik, jooksin ja kõndisin vaheldumisi 4 kilomeetrit, vahepeal tegin videosid.

Kui koju jõudsin tundsin, kuidas nägu õhetab, kui lõouks end peeglist nägin mõtlesin, et jumala eest, ma oleks parema meelega lumivalge kui lõpetaks jälle vesivillidega nagu eelmine aasta. Läksin duši alla ja vaikselt palusin jumalat, et parem olgu palavik vms kui vesivillid, sest siis ma ei saa lastega õueski olla. Aga nüüd, kui neli-viis tundi esimesest ehmatusest möödas on, usun, et mingeid ville ega palavikku homme küll ei ole. Kreemitasin end päevitamisjärgse kreemiga kokku, jõin terve pideli külma vett ja lehvitasim endale tuult, kõik jumala ok.

Beatriz ja lapsed läksid kinno lastefilmi vaatama, ma jäin koju. Homseks palusin Beatrizil luba võtta ta ratas, lähen siis sõitma. Väga tore päev on olnud, ei ole enam nii nagu oli Inglismaal, kus oäevad läbi laibana voodis passisin, sest väljas oli jube ilm ja mingit tegevust ei leidnud. Siin on õnneks parempoolne liiklus nagu Eestiski, saan ilusti rattaga sõites liiklusest aru nii et probleeme ei tohiks tekkida. Selline pisike postitus siis. Head und!

Zara

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar