pühapäev, 28. august 2016

Pühapäev

Ärkasin peale 12 ülesse, oleksin lõdvalt edasi maganud, aga mõtlesin, et mis see perekond minust arvaks, kui ma viieni magaks. Öösel oli uni nii katkendlik, mingi kaks äratust helisesid, ajasin puldi maha ja pidin puhuri ka kinni panema, sest tundsin, kuidas köha hakkab tulema.

Vedasin end WCsse, vaatasin peeglisse ja mõtlesin, et ma meenutan täiega ploomi-ühtlaselt punane ja turses :D vastik krõpsumaitse oli suus ja mõtlesin, et eilne söömisorgia jääb esimeseks ja viimaseks korraks. Käisin pesus, kõik olid nii väsinud, Alberto padre alles magas, Beatrize oli ainult neli tundi maganud.

Lõunaks sõime krõbekana kartulitega, nii lihtne ja nii hea oli. Beatriz on saanud jälile, et mul on pidevalt kõht tühi, sest küsis täna, kas ma tahaksin veel süüa. Valetasin, et ei aitäh, mul pile kõht tühi. Jõudsin oma tuppa ja mõtlesin, et uskumatu mina olengi salasööja. Läksin selle mõttega magama, ikkagi siesta ju. Täna oli väga kuum, 38 kraadi. Magasin kaks tundi, oleksin tahtnud veel magada, aga mõtlesin, et mis ma siis öösel teen. Ajasin end püsti ja läksin poodi, et arbuusi, porganeid, tomateid osta, et mitte host perekonda vaeseks süüa. Otsisin poodi tund aega!!! Lõpuks läksin jumala suvalisse putkasse, kus ei olnud arbuusi, üldse väga jahtlane kaup oli, küsisin, kus on suurem market vms. Seletas, et pyhapaeviti on kõik kohad kinni. Sain siis atu, miks ma ühetgi normaalset toidupoodi ei leidnud, sest poodidele tõmmatakse sellised suured tasked rulood ette,, kui need kinni on. Aga eramajadel on ka sellised bärgid ees, et kuumus sisse ei tuleks. Sealt i elikust poest ostsin kotitäie porgandeid (ainukesed porgandid) ja ühe tomati, veepudeli. Siis hakkasin kodu otsima. Õnneks leidsin peaaegu poole h pärast ülesse.

Kui koju jõudsin vahetasin riided ja läksin jooksma. Edusammud! Jooksin täna põhilise aja, kõndisin ainult natuke, tegin igasuguseid erinevaid harjutusi, kui puhata tahtsin.

Õhtul skypesin ema ja isaga, rääkisin Agnesega ja hetkel kuulan Jaan Tättet :D jumala hea laul: Kaugele Jaan Tätte. Nüüd jään magama, poisid väärivad aktiivset ja rõõmsat au pairi :)

Zara

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar