neljapäev, 18. august 2016

Elu Campo Criptanas 2

Ujula oli lihtsalt super, kolm suurt bassenu, vaiksematele beebudele, lastele ja siis proffidele. Olime lastebasseinis, jumala norm oli, yle pea vesi ikka. Beatrizi vennanaine oma kolme lapsega oli ka seal. Lapsed said mangida ja olla omaette, mitte basseinis muidugi,mseal olime koik koos, kuna lapsi on vaga ohtlik jafelvalveta jatta. Liiga palju rahvast on ujulas, koik hypoavad vette ja kuna koik lapsed, va yks vaike tydruk, meie seltskonnast olid poisid,msiis on onnetused kerged tulema. Panime oma asjad yhe paiksevarju alla, olime murul, ja mina hakkasin kihe paevitama, ei ole seal midagi aega raistata, maarisin end 50+kaitsekreemiga kokku ja nautisin. Teadsin,met minukt ei oodata mutte midagi, ei oidanud muretsema, et appi, mul ju tööpäev, pean lastega tegelema, ei pidanud, elu on lihtsalt rahulikuks kulgemiseks mõeldud. Nii hea oli olla. Kell kaks laksime koju, valmistasime louna:ylihea salat avokaado, tomatitek salatilehtede, oliivide, krabipulkadega ja mingi vakge praetud kala. Koik olime nii vasinud ja vaiksed, paike oli nii ere tana, et see vasitas meid koiki ara. Tegime ikka nalja, aga olimr lihtsalt vaiksemad. Kell neli jain oma toas magama, kell viis tousin, enne veel olin ara soonud mitu peotait kropse, nii vastik oline tunne oli suus, laksin ylesse, Beatriz lamas diivanil, Alberto niño vaatas telemat, Alberto padre oli ikka oma tavalises toas, suitsetas ja vaatas telekat ja zguillermo eeldavasti mangis arvutis. Kysisin, et millal Alcazar de San Juani lahme, laksime shoppama, ja Beatriz vastas, et u poole tunni oarast voime minna. Panin siis oma lesu pesema, enne oanin vabatahtlikult nende pesu kuivama, Beatriz kysis mitu korda, et kas ma ikka tiesti tahan seda teha, kysis kas vajan abi. Ytlesin eieie, mingu aga oesema, koik on OK.
Lapsed jaid Albertoga koju, meie laksime kahekesi linna. Sain endsle ainult yhed shortsid ja ikusa särgi. Olin rahul.
Kui koju tulime, olid lapsed ja Alberto oues, sattisid end vanaema juurde, et yks ymbrik ara viia, ja siis pidid veel ostma Akberto homseks synnipaeva peoks juua, synnipaev oli eelmisel laupaeval muideks, aga homme on sur pidu, koik sugulased tulevad meile.
Laksime koik koos siiski, istusime autosse, enne veel oanin uued pyksid jalga, kõik kiitsid :D olin nagu poiss, aga vagenalt rahul. Koigepealt laksime suurde lattu, sealt ostsime juua synnaks, Fantat, Cocat, vett, õlu. Siis laksime vanaema juurde, vanaema ytles, et ma naen valja nagu nukk :) mina jallegi kiitsin ta ilusaid juukseid, ausalt vaga vaga ilusad juuksed tema ea kihta. Nalja sai ka ikka, istusime terrassil, vanaema triikis just pesu, olin Guillermo ja vanaemaga siis, Guillermo tolkis munu juttu hispaania keelde, ja samal ajal kargas Alberto padre uksest sisse karjudes. Ma võpatasin, teised lihtsalt votsid teatavaks, et Albertol tuli lollitamistuju peale. Alberto kallistas ja musiatas oma ema, kihe naha et nii uhke, siis tyki Beatriz ka sinna ja rääksime lihtsalt niisama, nii hea ili olla, ei oknud sellist tunnet, et kurat ma ei oska hisp keelt ja mis mul sinna asja on.

Edasi laksime poodi,mostsime kaks pitsat, ja igast asju veel homseks peoks, vanaemal pakuti kyosetada vegeteriatorti, vuisime talle vaikse kilekoti taie vajalike asjadega. Siis laksime koju, valmistasime ohtusöögi, jirjutasin Akberto padre jaoks eesti tähestiku ylesse ja ta tahtis veel teada, kas Eestis on mammutite säilmeid leitud (ilmselgelt on ta teinud põhjalikku uurimistööd Eesti kihta, muidu ta ei tuleks sellise asja pealegi) mirjutasin oaberile ykesse, mis aastal, kes leidis, kust leidis. Enne õhtusööki näitasin talle oaberit, kõik üritasi Õ, Ö, Ü öelda ja otsiti sarnaseid tähti hispaania keelega. Soime ilusti kohud täis, hiidkrevetid, pitsad, tomatijook (bozcatšo-minu lemmmmik!) ja saia. Magustoiduks sõin ühe suure mango ära ja mul oli nii hea olla, enam ei olnud selline, et ei aitäh, ei soovi rohkem süüa. Võtsin kõike ohtralt :D siis ei pea öösel õgima hakkama.
Kell kymme läksime ratastega, seekord mina, Beatriz ja Guillermo parki, Albertod läksid autoga. Seal oli Beatrizi vend oma oerega. Mängisime kella 00-ni korvpalli,  mängisime paris huvitavat mangu, sain kolmand koha! Hiljem mangisin beel Enrique ja alberto padrega ko,emeksi korvpalli, vaga tore oli. lapsed soitsid ratastega, vahepeal suuremad mangisid kaasa, Guillermo mangis kigu aeg, vaikse Elsa, ainuke tydruk, soitis rulluuiskudega, kihe oli aru saada, et ma meeldin talle, tuli ikka vahepeal minu juurde, raakis mulle midagi ja laks edasi kuna iPad hakkas nyyd tshukksima siis ma lopetan praegu. tuju on hea, aga vaga palav on. Aga siiski naudsin taiega, annaks mulle jumal veel temperamenti juurde, oleks koik sulerliks, kuid Beatrize ytles, et ei ole hullu midagi, et ma vaheleal nii naikne olen, ytles, et on minuga vaga rahul.

ZARA

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar