neljapäev, 4. august 2016

4. august

Täna jõudis mulle kohale, et ma lähen nelja päeva pärast minema. Edasilükkaja nagu ma olen, hakkasin alles täna vaatama sellise pilguga hosteleid, et ära broneerida. Olgu jumal tänatud, et mul on hoolivad õde ja vend, kes mind aitavad.  

Näiteks,kui ma oleks ise pidanud sobiva hosteli otsima, oleks ma kindlasti hingehinda pidanud maksma, sest ma ei ole just kõige nutikam otsija, Läksin hostelworld.com lehele ja sisestasin check-in päevaks 8. august ja check-out  oleks olnud 31.august vms. Tulemuseks leiti üle viiekümne hosteli, aga kõige odavamas hostelis oleks siiski pidanud ühe öö eest maksma 14€, mida ma kindlasti ei saa endale lubada. Õnneks mu elukogenud vanem õde saatis mulle odavama hosteli lingi, kus ta isegi on ööbinud. Olgem ausad, suhteliselt kole koht, aga vähemalt on odav ja turvaline. Sisestasin oma algus ja lõpp kuupäevad ja siis saabus esimene ehmatus: nendel kuupäevadel on kõik ära broneeritud.  Kirjutasin õele, et mida ma teen nüüd, kohad on täis, aga ma tahan minna võimalikult odavasse hostelisse. Tema vastas mulle, et ehk on Airbnb pakub rentimiseks tuba, mis oleks mulle sobiva hinnaga. 

Olin alles hiljuti vaadanud Airbnb lehelt tuba, aga matsin selle mõtte maha, sest ma ju ei tea, kas asukoht on hea jne. Igaljuhul, läksin siiski lehele ja panin max hinnaks öö eest 12€ ja hakkasin kerima. Leidsin päris normaalseid pakkumisi, aga asi on selles, et väga paljud kuulutused on hispaania keeles ja üürileandjad on samuti hispaanlased. Kuulutused tõlkis see leht ise inglise keelde, aga ma mõtlesin, et ma ei taha hakata Google translate abil kirjutama vigases hispaania keeles omanikule, sest mängus on ikkagi minu raha ja ma tahan siiski rääkida inimesega keeles, millest ma kindlasti aru saan. Leidsin siiski ühe kuulutuse, milles oli kirjas, et 1 tuba keset Malaga linna, ingliskeeles kogu kuulutus ja omanik ka inglane. Olin juba õnnelik, et oh tuba norm, asukoht peaks ka siis sobima:meri ligidal!, hind soodne ja omanik inglane! Klõpsasin nupule: Check availability ja sisestasin oma check in ja check out kuupäevad ja automaatselt tuli vastus: Oops! These dates are not available. Check out for other hostels near Malaga. Oi kurja mõtlesin. Kõige ebasobivamal ajal, kui peaks kainelt mõtlema hakkama, hakkasin mina paanitsema. Mõtlesin kõik kõige hullemad variandid läbi: 1. Lähen Malagasse kuskile hotelli, maksan hingehinda ja siis lähen Eestisse 2. Lähen Malagasse kuskile hostelisse ja kirjutan sellele perekonnale, kes oli valmis mind kohe enda juurde võtma ja maksma 60€(hahahaha) nädalas ja 3. Lähen uuesti Airbnb lehele ja kirjutan ikkagi vigases hispaania keeles, võimalikult lühidalt ühele mehele, kellel on neli erinevat kuulutust ühest ja samast toast. Kõik variandid tundusid nii jubedad, esimene veel kõige hullem, sellest ma eriti ei mõelnudki tegelikult, aga vilksatas peast läbi ja see kolmas variant oli lihtsalt enda kulul nalja tegemiseks mõeldud, sest see mees tundus nii kahtlane olevat, pilt oli ka juures. Istusin aias ja sisendasin endale, et ma jääks rahulikuks ja küll kõik saab korda, tuleb lihtsalt sundida end rahulikuks ja mõelda välja parimaid lahendusi selles olukorras. 

Pinget lisas veel seegi, et Martin, kelle ma olin magama pannud umbes pool tundi enne kogu selle tralli algust, oli üles tõusnud ja hüüdis mind. Nagu ikka, kõik juhtub ühel ja samal ajal, nii halb kui ka hea. Võtsin end kokku ja tulin aiast tuppa, võtsin ta voodist välja, sest nägin, et ta oli täiesti ärkvel, polnud mõtet eirata ta hõikeid. Panin uuesti riidesse ja ütlesin lause, mida ma poleks elusees arvanud, et talle ütlen:" Please go and watch TV with your sister.". Selle peale ütles ta rõõmsalt:"Okey!" ja jooksis elutuppa Annabelle kõrvale diivanile. Ta oli seal olnud umbes 2 minutit, kui uuesti mind hõikas ja küsis mis ma teen. "No mis ma ikka teen, otsin ikka ulualust endale linna, kus ma pole elusees olnud," kirusin end mõttes, aga talle vastasin, et ma loen. Nõudis, et võtaksin ta sülle ja paneks muusikat. Panin talle arvutist Curly Stringsi "Kauges külas" Lotte variandi ja õnneks talle sellest paariks minutiks piisas, seejärel tuli mu kõrvale istuma ja hakkas koduloomade raamatut vaatama. 

Just siis, kui mõtlesin, et olen täiesti abitu ja kõik on lootusetu, kirjutas mu vanem õde, et selles odavas hostelis on esmaspäevast neljapäevani vabu kohti. Rahunesin kohe maha, seda enam, et ta kirjutas, et ma võin ju sealt edasi trippida. Võhik nagu ma olen, ei tulnud ma selle peale, et kui ma tahan edasi Marbellasse näiteks minna, siis ma ju ei pea minema tagasi Malagasse hostelisse, vaid lihtsalt broneerin uue hosteli Marbellas. Nii et neli päeva koha peal on väga hea variant. Kõik oli juba liiga hea, sest kui broneerima hakkasin, märkasin, et saadaval on ainult kaks kohta! Sisestasin ruttu vajalikud andmed ja olin juba rahulikuks jäänud, kui tuli järgmine takistus. Nimelt, ma ei ole lisanud oma pangakaarti turvaliste ostude nimekirja ja ma ei saanud oma broneeringu eest ise tasuda. Olgu jumal tänatud mu venna eest, kes selle lahkesti minu eest ära tegi ja rahulikult ütles, et ma võtaks end nüüd kokku ja ajaks oma pangaasjad korda. Praeguseks hetkeks olen juba nii palju teinud, et uurisin Swedbank'i lehelt selle kohta ja kirjutasin neile ka meili, homme helistan panka ja uurin, kuidas seda välismaal olles teha saab. Loodan, et saab, sest jube nõme on kellestki sõltuda. 

Nagu vanasõna ütleb:"Vigadest õpitaksegi" ja "Ära lükka tänaseid toimetusi homse varna" ehk siis ma õppisin, et tulevikus üritan kohe kõik olulised asjad ära teha, ükskõik kui raske või keeruline see ka ei tundu. Olulisemalt kergemini oleks kõik läinud, kui ma oleksin Eestis olles oma pangakaardi asjad joonde ajanud ja hosteli ära broneerinud juba siis, kui lennupileti ostsin. 

Zara


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar