teisipäev, 16. august 2016

Koduigatsus?

Hommikud on minu jaoks siin oleku ajal olnud kõige raskemad, sest iga öö olen unes näinud kodu, lähedasi, üldse Eestit. Näiteks täna öösel nägin unes, et läksingi Eestisse, sain isaga kõige esimesena kokku, istusime autos ja küsisin ta käest, kas nad saaksid mind ülal hakata pidama. Isa ei vastanud mitte midagi, üritas juttu mujale viia. :D Kui koju jõudsime tahtsin vist üllatust teha, igakjuhul seisin köögi kõrval olebas toas, teadsin, et ema ja vend söövad samal ajal, piilusin neid ja vend märkas mind. Noogutas peaga, sest tahtis teada anda, et ei reeda mind ja saan ema üllatada. Järgmisena mäletan seda, et kallistasin ema ja edasi läksin oma pensionärist sõbranna juurde koos emaga. Maja välisuks oli lahti, vaatasin sisse ja nägin kohe tädi Helgat, ta oli unenäos palju noorem, nii noorena olen teda vaid piltidelt näinud. Tuli ja kallistas mind ning andis mulle suure paberi, kus oli inglise keeles kirjas: I care about you :D ma tean küll, miks just selline kiri oli. Esimestel nädalatel Inglismaal olles nägin jälle tädi Helgat unes, jätsime hüvasti, panin oma pea talle sülle ja ütlesin talle:"Palun ütle, et sa armastasid mind!" tema vastas:"Sinuga oli tore tutvuda." :D

Seega jah, tuju on veits kurvameelne, kuna koju ma ei saa ega tahagi minna, tahan ju hispaania keele selgeks saada, siin on selleks väga hea võimalus. Tuleb end lihtsalt ületada, kurvameelsusest üle saada, sest Eestis ei oleks mul niikuinii midagi teha. Aga sellegipoolest tahaks lähedasi reaalselt näha...

Hakkan nüüd Youtubeist lastele mänge vaatama, tunni pärast äratan lapsed ülesse.

Zara

1 kommentaar:

  1. ma nägin ka tädi Helgat unes samal ööl kui sinagi. ja järgmisel päeval, ehk siis eile, tõi ema mulle tädi Helga kingad, et ma need parandusse viiksin.

    VastaKustuta