kolmapäev, 31. august 2016

Hommikune jooksmine, neli jäätist ja...

Hola! 

Uskumatu, kirjutan siesta ajal postitust, mul on 10 min aega, et teile teada anda (ja tulevikus jse üle lugeda) et käisin kell 8 hommikul hispaania keele õpetajaga jooksmas. Jorge in juba kaks aastat käinud jooksmas, ta ei ile treenitud ja vormis, ta on endine ülekaaluline hispaanlane. Aga ta on kokku võtnud, taimetoitlaseks hakanud(tana rääkis mulle, miks ta mune ei söö:"Sa sööd ju ära kana, kes oleks võinud sellest munast tulla") ja käib iga oäev jooksmas. Jooksime 22 minutit, uskumatu. Ma olin nii tubli! Hommikul oli kõigest 19 kraadi sooja, nii hea oli joosta. Homme jälle, samal ajal. 

Ja pealkirjas on ka teine pool: neli jäätist. Miks? Sest just nii palju jäätiseid olen täna ära söönud. Mis kõige hullem , ma kahtlustan, et ma sõin hoopis viis jäätist :D aga ma ei mäleta. Kui trenni teen, siis tulevadki suuremad isud. Nokk kinni, saba lahti. Nüüd lähme Albertoga vist jalkat mängima, Guillermo ei taha tulla. Pärast lähen vist jooksma, saan vähenalt kahest jäätisest siis kahti, peaks poodi ka minema ja oerekonnale uue paki jäätist asemele ostma. Kahtlane ju kui jäätised külmkapist kaovad. Ma olen hull au pair, ma tean. 

Aaa! Guillermole tõlkisin selle laulu: Hispaania tüdruk ka ära. Ümiseb ja vilisatb kogu aeg seda :D

Lippan nyyd. 

Zara

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar