pühapäev, 21. august 2016

Puhkepäev perega

Läksin ülesse alles 11 läbi. Tahtsin tervitada ja öelda, et lähen jooksma/kõndima. Alberto küsis, kas ma nendega ujulasse ei tahaks tulla, et nad lähevad u tunni pärast. Ütlesin, et loomulikult ja et ma ei lähe siis jooksma, vaid ootan tunnikese. Hommikul skyoesin natuke emaga ka.

Kell 13 ,või natuke varem, läksimegi ujulasse, seekord uude kohta, meie kodust u 6 km kaugusel, väikeses külakeses, meenutas natuke Eesti külakest, sest seal polnud poode ega midagi, aga see-eest oli ujula. Päris pisike väliujula, aga siiski hea oli olla. Kui olime esimese supluse ära teinud ja rääkisime niisama juttu, samal ajal aitas Alberto-padre teha mulle ujumisprille parajaks, sest veevalaja nagu ma olen, tahtsin ma kohe 100% pühendumusega ujuda, saabusid basseini äärde Beatrizi vend oma naise ja kolme lapsega. See ei olnudki juhus nagu ma arvasin olevat, vaid olid hoopis kokkuleppinud, et saame seal kokku. Uus asi minu jaosk, pidevalt kellegi "vòõra" perega olemine :D aga lastel oli vähemalt lõbu laialt. Päevitasime ja ujusime umbes tund aega, siis jõudis lõuna kätte. Läksime kõrval asuvasse restorani sööma, seal oli suur telekas, kus näidati otse,oomulikult Olümpiamänge, hoidsin pöialt, et Eesti võidaks mingigi koha, aga kus sa sellega, Eestit ei mainidudki... Terve meie seltskond ootas pidevalt, et kasvõi Eesti võistleja nime kuskil näidataks, aga ei... Tellisime paella, enne ootasime leti ääres umbes tund aega, et laud vabaneks ja saaksime sööma minna, lapsed mängisid õues mänguväljakul, ülejäänud jõid veini/õli ja sõime tapasid (sai tuunikala, tomati kastmega). Kui laua saime, toodi meile ülisuur pann riisi ja kalmaari kuubikutega. Niii hea oli, uskumatu, nii lihtne, aga see nimi "Paella" ja see suur pann, lisas nii palju tähendust sellele toidule, ikkagi tüüpiline hispaaniatoit. Magustoiduks tellisin puuviljasalati, Beatriz tellis väga uhke jäätise vahukoore ja kirssidega pokaalis, Alberto ja Enrique (Beatrizi vend) tellisid šokolaaditordi, lapsed said tavalised mahkapulgad.

Koju jõudsime seitsmest, Alberto ja Beatriz läksid lastega parki, mina jäin koju, skypesin emaga üle tunni aja. Kui nad pargist tagasi jõudsid, tegid nad mingil ajal õhtusöögi ja siis sõime kõik koos. Tänaseks õhtusöögiks oli röstitud suur sai, sellele pandi peale tomatipüreed, sinna praetud sinki. Teine võimalis oli panna kalkunikreemi(?) saiale või igasuguseid teisi kastmeid. Esimest korda oli nii lihtne toit, mulle väga maitses, nagu alati. Sõime ära ja hakkasin Beatrizi abistama nõude ja toidu ära panekuga. Enne, kui jõudsin lauast lahkudagi hakkas Alberto jälle oma küsimustega pihta. Seekord tahtis teada, milline on eestlaste arvamus hispaanlastest, enne veel rõhutas,met ma ei muretseks oma arvamuse välja ütlemise pärast. Ütlesin nii nagu ma arvasin, et enamik eestkasi mõtleb hispaanlastest: rõõmsad, sõbralikud, neile meeldib pidutseda ja juua, hispaaniamehed austavad naisi, paljud oskavad tantsida ja laulda, pigem töötavad vähem ja oidutsevad rohkem. Alberto naeris ja Beatriz noogutas kaasa:nii ongi, kuid lisas, et pidutsemine nädala sees on ainult suvel, sest siis on ikka soe. Alberto veel küsis, kuidas mulle siin Campa de Criptanas meeldib, nende perekonnas, vastasin, et väga meeldib. Küsisin, kuidas nad minuga rahul on, vastasid, et on väga rahul. Olin õnnelik seda kuuldes.

Aitasin siis Beatrizil koristada, avastasime, et meil on sipelgad kappi ja lauale tulnud, Alberto lasi sinna mürki, enam ei toh toitu lauale ega sinna ümbrusesse jätta. Kui kõik sai koristatud palusin Beatrizil anda mulle tualettruumi puhastamiseks mõeldud vahendeid. Nii hea oli puhastada omaenda peeglit ja WCd, kuna teen seda vaid iseendale, mitte nagu Inglismaal, kus pidin terve perekonna kasutusse kuulubat WCd küürima. Juba ootan hommikut, et saaksin minna omaenda tualettruumi hambaid pesema, kus vastu vaatab mulle säravpuhas peegel! Peaks perelt küsima, kas neil on seda asja, kus saab viirukeid põletada, ma Inglismaal olles festivalil ostsin ühe paki, aga ei ole isegi mitte lahti teinud.

Homme või vähemalt järgmise nädala jooksul pean Beatriziga rääkima kauaks ma siia jään, sest tahan piletid võimalikult vara ära osta, siis ei pea mõttetult palju raha raiskama.

Tänane päev oli siis selline, kõike head!

Zara

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar