esmaspäev, 15. august 2016

Kiri lemmik perekonnalt

Mäletate ju perekonda, kelles ma olin nii pettunud, et mind Skypes vältisid. Olin nendest alguses nii vaimustuses ja arvasin, et sinna perekonda ma tahangi minna, kuni selle hetkeni, kuni nad enam ei vastanud mu kirjadele.

Hommikul, kui AuParWorldi sõnumites nägin, et olin saanud kirja Ramonilt, mitte järjekordselt viie lapsega perekonnalt, olim nii üllatunud et jõllitasin seda kirja kümme sekundit järjest. Nagu vana tuttav oleks kirja saatnud kõige ootamatul ajal.

Kirjas vabandas ta, et lasid mul nii kaua oodata, kuid nad olid puhkusel ja seal ei olnud neil WIFIt, seega ei saanud nad minuga ei skypeda ega kirjadele vastata. Samuti andis ta teada, et leidsid sobivama au pairi endale, sest see tüdruk oli eelmise au pairi sõbranna, seega valisid nad tema, sest neil oli kiiresti vaja hoidjat. Kuid nad tahaksid minuga ühenduses olla, sest ehk järgmine aasta, või varemgi, oleksin väga teretulnud nendege perekonda. Vastasin talle, et olen juba uues perekonnas ja andsin teada, et olen siin novembri/detsembrini, sõltuvalt sellest, kuidas mul siin läheb. Seega, ehk saan järgmisel aastal Barcelona perekonda minna.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar