neljapäev, 18. august 2016

Elu Campo de Criptanas

Pealkiri on muutunud, sest võtsin end lõpuks kokku ja parandasin end, olen Campo de Criptanas mitte Alcazar de San Juanis. alcazar de San Juan on siit kümne-minutilise autosõidu kaugusel. Pidasin vajalikuks seda parandada, sest kui keegi tahab googeldada seda kohta, siis on parem ikka teada õiget kohanime. See selleks, kirjutan oma kolmandast neljandast päevast siin.

Kuna Beatrizil oli vaba päev, siis ma ei teadnud, kas ja mis kell ma pean poisid üles äratama. Aga enne veel, öösel, kell 2:26, helises mu telefon. Alguses olin nii unesegane, et ma ei saanud midagi aru, mis toimub. Mõne sekundi pärast helises uuesti, võtsin vastu (täiesti unesegane, isegi imestan, kuidas ma teadsin inglise keeles rääkima hakata) ütlesin:"Hello!" Mehe hääl teiselpool küsis perfektses inglise keeles:" Hello! Is this hotel receptionist?" mina vastasin:"No, you have a wrong number." Eeldasin, et inimene vabandab ette-taha, et kedagi võõrast öösel segab, kuid ei, pani lihtsalt kõne kinni.

Igaljuhul, hommikust siis. Läksin ikka kell kümme ülesse, nagu olin harjunud, Beatriz pani just kardinaid ette. Küsisin, kas äratan poisid ülesse, ta ütles, et tegi nende toas aknad lahti ja nad magavad nii sügavalt, et las aga magavad. Tegin endale teed ja üritasin tegevust leida, panin teleka käima ja sõin müslit piimaga, ilma igasuguse kahetsustundeta lisasin ka shokolaaditükke sisse, kohe ikka hulgim :D. Olen juba niikuinii paks, mis see ära siis ei ole, kui aju nõuab lisaks jäätisele, krõpsudele, valgele saiale veel shokolaadi ja müslit, siis kes olen mina, et seda hukka mõista. Veersnd üksteist tuli Gillermo kööki, Alberto tuli ka mingi aja pärast. Mina võtsin tolmuimeja ja tõin selle alla, oma tuppa, enne veel kysisin Betrizilt, et kas on ikka OK , kui oma toa ruttu yle tõmban. Ma ei tea, miks ma nii lolle kysimusi kysin, sest ta on sada korda öelnud, et see on minu kodu ja ma võin teha siin mida tahan, ükskõik mis ajal. Igaljuhul sain loa, ja tõmbasin oma toa ilisti puhtaks. Olin nii õnnelik, et mul on yoas kivipõrnad, ei mingit vaipa, mida higistades puhastada. Siuh säuh ja puhas, palju mõnusam olla kohe. Hiljem viisin oma riided ja jalanõud ka pessu, Beatriz näitas, kuidas masin kaima käib, õnneks loohiline ja kerge.
Läksin ülesse ja jõlkusin niisama, poisid mangisid iPadis, Betriz oani ujumisekd asju kokku, palus et kas ma saaksin ylemise korruse ka puhtaks tommata, samal sjal kui ta kotti pakib. Loomulikult, et saan vastasin ja tombasin ilusti puhtaks. Motlesin, kuidas ma ise selle peale ei tulnud, aga no pole hullu midagi.
Enne ujulasse minekut panin bikiinid juba selga, ma ei teadnud yldse, missugune see ujula on nii et ma olin nagu peata kana. Kysisin, kas pean vitma shampooni, nuustiku, dušigeeli kaasa. Ytlesin Betrizile, et meil Eestis on neid enne basseini minekut vaja, et palun seleta, kuidas seal ujula on. Ma olen lihtsalt selline narvitseja, et ma tahan koigest koike teada, kardan piinlikku olukorda jaada teadmatusest. Igaljuhul Beatriz ytles, et psneksin ujukad enne selga juba, ja et shampooni ja seepi jne ei lahe vaja, enne vette minekut lahme kyll duši alt läbi, kuid seepi ei vaja, ja saunalina oli juba mulle votnud.
Kell 12 olime ujula ukse taga, sel ajal tehti ujula lahti. Inimesed juba kogunesdi suurte puidust varavate ette, aiatoolid kaes, söök kaasas. Ma kysisin, istusime autos, miks neil aiatoolid veel kaasas on. Endal pidevalt Märjamaa ujula pilt silme ees, ei kujutaks kyll ette, kui keegi tuleks aiatooliga basseini aatde lebotama. Betpattiz seletas, et sellel ujulal ei ole katust peal, iniemsed tšillivadki seal niisama, tellivad syya ja lihtsalt on. Kui varavad lahti tehti, valgusid inimesed sisse, meie nende hulgas, ytlesin, et puha jeesus, ma olen koige valgem inimene, ma ei nainud yhtegi teist blondide juustega inimest, Betriz narris, et olen kyll jah, koik vaatavad mind. Ja uskumatu, aga mind yldse ei hairinud, kuna ma ju tean, et ma olen teistest, hispaanlannadest, tykk maad paksem, valgem ja koledam, aga keda huvitab, vahemalt ma ei olnud yksinds, olin ikka taisvaartuslikus hispaania petekonnas yks perekonnaliige. JÄTKUB

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar